Zdroj: pixabay.com

Late Night Show přešla na YouTube. A má úspěch

Na krizi spojenou s všeobecnou karanténou, která právě probíhá, se můžeme dívat i tak, jako na zkoušku současného online světa. Spousta činností a aktivit se přesunula téměř ze dne na den na internet a hledá nové formáty a způsoby, jak fungovat. A to platí i u kulturních obsahů, ať už jde o koncerty, divadla nebo zajímavé rozhovory.

A na nové podmínky si musel zvyknout také etalon americké televizní zábavy Late-night show. Tento televizní formát, jenž bychom mohli v našich podmínkách přirovnat například k show Jan Krause, nabízí neformální rozhovory se zajímavými hosty. Tato show patří k nejoblíbenějším a nejdéle nepřetržitě vysílaným televizním pořadům na světě.

Moderátoři Jimmy Kimmel, Jimmy Fallon a Stephen Colbert se tedy pod heslem „Show must go on“ vrhli na dráhu vlogerů a ducha svého pořadu přenesli do virtuální podoby. Každý z moderátorů navíc pojal show po svém, takže původní sevřený formát nahradil civilnější a hravější přístup.

Je nutné dodat, že produkční hodnoty videí jsou poměrně nízké, jsou totiž většinou natáčeny členy rodiny na mobilní telefon, grafika je kreslená ručně na papíry a o zvuk se většinou starají sluchátka. To dává celé show, respektive její současné formě, netradiční atmosféru.

Stejně jako pojetí show jsou civilnější i hosté, kteří se připojují pomocí videohovorů. Rozhovory tedy probíhají většinou z jejich domovů, tedy míst, kde se cítí uvolněně a nejsou pod světly reflektorů a zraky tisíců diváků. Díky tomu mohou být rozhovory paradoxně osobnější a intimnější.

Zdroj: theverge.com