https://images.unsplash.com/photo-1473360526459-100c8e8ec8d8?ixid=MnwxMjA3fDB8MHxwaG90by1wYWdlfHx8fGVufDB8fHx8&ixlib=rb-1.2.1&auto=format&fit=crop&w=1050&q=80

Problémy Blizzardu se vylily mimo společnost, odcházejí sponzoři

V posledních dnech se jedno z nejslavnějších studií Activision Blizard zmítá ve velmi nepříjemných problémech. A ty se nyní, jak se dalo předpokládat dostaly i mimo společnost Blizzard. Sponzoři Overwatch League, Coca-Cola a State Farm totiž oznámily, že končí s podporu soutěže. Své rozhodnutí společnosti odůvodňují tím, že nehodlají podporovat společnost jejíž firemní kultura obsahuje sexuální násilí. Z kraje týdne k podobně radikálním krokům přistoupil také T-Mobile.

Coca-Cola v prohlášení pro Washington Post řekla , že si je vědoma obvinění kolem Activision Blizzard, a uvedla, že hodlá přehodnotit své plány. Nebylo však potvrzeno, že by Coca-Cola ukončila sponzoring espotu jako takového.

Taková partnerství jsou vedle vysílacích práv a franšízových poplatků důležitým zdrojem příjmů pro esportové ligy Activision Blizzard. Odměnou sponzorů je zobrazování log a značek během vysílání, stejně jako product placement. State Farm a Coca-Cola patří mezi sedm značek uvedených na stránce partnerů na webu Overwatch League. Zda se i ostatních pět značek chystá sponzorování soutěže opustit není jasné.

Značka T-Mobile už zmizela ze seznamů partnerů Overwatch League a Call of Duty League. V nedávném zápase Call of Duty League vystoupil tým New York Subliners s logem T-Mobile na dresech přelepeným páskou.

Je pravděpodobné, že se jedná jen o začátek problémů, které Blizzard a jeho značky v blízké budoucnosti čekají.

Zdroj: theverge.com