Zdroj: Activision

Activision představil virtuální Tamagotchi, majitel krmí své zvířátko zabíjením nepřátel v Call of Duty: Modern Warfare

Až budeme na konci roku přemýšlet nad nejbláznivějším nápadem ze světa technologií letošního roku, jistě si vzpomeneme i na nejnovější reklamní kampaň společnosti Activision. V té se totiž spojují dvě tak odlišné věci, jako je moderní 3D střílečka a virtuální domácí mazlíček Tamagotchi.

V polovině devadesátých let se hodinky nebo jinak vypadající moduly, v nichž bydlelo virtuální zvířátko, staly velkým hitem a dodnes jsou považovány za jeden z výrazných popkulturních symbolů té doby. Nové Tamagotchi (stylově přejmenované na Tomogunchi) z dílny Activisionu je součástí herního světa Call of Duty: Modern Warfare a od svých reálných vzorů se poněkud liší.

Nejzásadnější změnou je způsob krmení, zatímco klasický virtuální mazlíček jedl pamlsky, Tomogunchi si pochutnává na mrtvolách zabitých nepřátel. Čím více se jeho majiteli daří zabíjet nepřátele, tím je spokojenější. Na začátku se stejně jako klasické Tamagotchi vylíhne z vajíčka a je z něj panda, kočka nebo drak. Hráč by se měl kromě jídla starat také o jeho emoce a občas si s ním hrát.

V reálném světě se asi s tímto zařízením nesetkáme, a je tak k dispozici pouze ve virtuálním světě CoD. Tam je možnost jej koupit v rámci obchodu s vybavením. Studio Activision si kvůli němu dokonce vymyslelo virtuálního výrobce Rothwynn Industries a vydalo falešnou tiskovou zprávu střiženou na míru devadesátým létům. Až tedy uvidíte, že váš nepřítel v CoD má na ruce prapodivné hodinky, nemusíte smutnit, že umřete nadarmo – vaše smrt nakrmí jedno virtuální zvířátko.

Zdroj: blog.activision.com