Alza.cz reaguje na koronavirovou krizi, upravuje své služby tak, aby byly dostupnější
Koronavirová krize a s ní spojená opatření zkomplikovala život moha lidem, firmám i institucím v České republice. V souvislosti s karanténou a také zrušením školní výuky musí řada lidí pracovat z domova. Největší tuzemský e-shop Alza.cz se na vzniklou situaci rozhodl zareagovat a firmám i jednotlivců vyjít vstříc.
„Již od prosince 2019 se znepokojením sledujeme vývoj situace. Původně se naše obavy týkaly možného narušení dodávek IT a elektroniky do České republiky. V tomto kontextu jsme významně navýšili skladové zásoby tak, abychom byli schopni přečkat případné výpadky v zásobování, ke kterému zcela jistě dojde v průběhu Q2/2020,“ uvedl obchodní ředitel Petr Bena a doplnil: „V posledních dnech se naše pozornost přesunula na možný dopad situace přímo na naše zákazníky, a to jak z řad firem, tak jednotlivců. Již dnes jsou tisíce lidí v domácí karanténě, v drtivé většině případů bez příznaků nemoci a schopni normálně pracovat. Často ale nejsou vybaveni pro práci z domova.“
Jedním z nejvýraznějších kroků je upravení podmínek programu Alza NEO, který je formou předplatného, respektive pronájmu za spotřební elektroniku. Minimální doba výpůjčky byla zkrácena z původních 18 měsíců na 4 měsíce, a to za poplatek dvou měsíčních splátek navíc. Uživatel nemusí předem určit dobu, po kterou si zboží vypůjčí. Všechny notebooky jsou navíc vybaveny sadou Office 365 a MS Teams, vše je v ceně pronájmu.
Alza.cz rovněž otevírá rubriku notebooků pro práci z domova, aby usnadnila svým zákazníkům hledání správného PC.
Zdroj: tisková zpráva