Alza spustila pilotní provoz nové služby Zkušebka

Společnost Alza.cz v pondělí spustila pilotní provoz nové služby s názvem Zkušebka. Díky ní budou mít zákazníci možnost si vyzkoušet vybrané produkty ze segmentu velkých domácích spotřebičů (sušičky, pračky se sušičkami nebo myčky) po dobu 60 dní zdarma.
V rámci pilotního provozu bude na výběr přes 100 produktů. „Spokojený zákazník je pro nás naprosto klíčový. Možnost vyzkoušet si velké spotřebiče přímo doma, za běžných podmínek není příliš běžná, natož dostupná. Rádi bychom tuto uživatelskou zkušenost nakupujícím přinesli,“ uvedl Miroslav Tesař, ředitel prodejní sítě a péče o zákazníky Alza.cz, a dodal: „Zájemci se na vybrané výrobky také mohou přijít podívat osobně na specializované pobočky v rámci prodejní sítě Alza.cz – například do Horních Počernic.“
Produkty patřící do nové služby jsou na webu označeny speciálním znakem. Pokud zákazník po zakoupení spotřebiče zjistí, že mu nějakým způsobem nevyhovuje, může jej bez udání důvodu vrátit. Lhůta na vrácení je v tomto případě 60 dní. Obchod zajistí zdarma odvoz a zákazníkovi vrátí za zboží peníze. Podmínkou vrácení je předat zboží dopravci nepoškozené, dobře zabalené a ideálně v původním balení, proto alza.cz doporučuje si po dobu testu obal uschovat.
Vyzvednutí výrobku při svozu musí proběhnout na fakturační adrese. Zákazník samozřejmě může při nákupu spotřebič převzít na příslušné pobočce, výměna však bude probíhat na adrese, která je uvedena na faktuře. V rámci zkušebního provozu lze službu na každou registraci využít pouze dvakrát.

Zdroj: Tisková zpráva společnosti alza.cz