Apex Legends se stane dalším velikánem, jenž se pokusí dobýt čínský mobilní trh
Titul Apex Legends zaznamenal před rokem raketový nástup na monitory počítačů. A podobně jako u jeho úspěšných multiplayerových předchůdců PUBG a Fortnite i tato hra se chystá dobít displeje mobilních telefonů.
Jak potvrdila společnost EA ve své výroční zprávě na mobilní verzi Apex Legends se usilovně pracuje a na titulu spolupracuje nejmenovaný partner z Číny. Hry bychom se mohli dočkat podle slov EA „poměrně brzy“. Je otázkou, zda hra nastoupí z ničeho nic, jako tomu bylo v případě desktopové verze, nebo se jí dočkáme v rámci nějaké větší události. V tomto případě nás nemůže nenapadnout blížící se veletrh MWC.
Podle partnerství s čínskými vývojáři se zdá, že EA bude mířit mimo jiné také na tamní mobilní trh. Mobilní hry jsou nejrychleji rostoucím segmentem videoherního trhu a podle dostupných údajů vygenerovaly v loňském roce 46 procent tržeb v celém odvětví. Zatímco největší úspěch na trhu herních konzolí má v současnosti Sony se 102 milióny prodaných kusů konzole PlayStation 4, mobilní telefony vlastní na světě 3,2 miliard lidí.
Čína má v současnosti podle odhadů 604 milionů uživatelů, kteří alespoň jednou měsíčně hrají mobilní hry, jde tedy o nepochybně lákavý segment. I přes partnerství s čínskými vývojáři ale není jisté, zda se hra na čínský trh dostane. Předchozí velký mobilní titul Call of Duty: Mobile měl mezi partnery studio Tencent, a přesto jej přísné Čínské regulační orgány pro tamní trh neschválily. EA tedy musí doufat, že uspěje tam, kde se to Activisionu nepovedlo.
Zdroj: engadget.com