Foto: Unspash

Aplikaci Fitbit postihl výpadek

Pokud patříte mezi uživatele zařízení Fitbit, nejspíš jste zaregistrovali problémy s aplikací. První potíže uživatelé zaznamenali ve středu večer. „Jsme si vědomi toho, že někteří zákazníci mají problémy s aplikací Fitbit, v současné době je vyšetřujeme,“ napsala společnost Fitbit ve zprávě na X. „Upřímně se omlouváme za nepříjemnosti a děkujeme za trpělivost!“ V odpovědi na dotaz jednoho z rozčilených uživatelů na předpokládaný čas opravy aplikace Fitbit společnost uvedla, že v tuto chvíli nemůže poskytnout žádný časový rámec. Na komunitní stránce společnosti Fitbit také visel velký banner s nápisem: „Pokračujeme ve vyšetřování problému, který se týká zařízení Fitbit. Děkujeme vám za trpělivost.“

V ostatních médiích i na X se objevila řada zpráv, kde uživatelé diskutovali o výpadcích. Android Authority uvedl, že v aplikaci se nenačítají data a na kartě Coach se zobrazuje zpráva „Obsah není k dispozici“. Server 9to5Google také uvedl, že v aplikaci nevidí statistiky. Čtenář serveru Verge napsal, že se mu nepodařilo aktivovat zařízení Charge 6, což je úkon, který je nutné provést přímo uvnitř aplikace.

Na serveru Downdetector nahlásilo problémy s touto aplikací více než 3 000 lidí. Hlášení se začala hromadit kolem 17 hodin středoevropského času. Nyní by již aplikace měla opět fungovat. Tyto problémy přitom následovaly po dvou velkých výpadcích v únoru, což pro společnost není dobrá vizitka spolehlivosti.

Zdroj: theverge.com