Apple rozšířil reklamy na aplikace v App Storu do dalších 46 zemí včetně Česka

Apple oznámil, že vývojáři mohou za peníze propagovat své aplikace prostřednictvím funkce Apple Search Ads v App Storu v dalších 46 zemích světa. Nechybí mezi nimi ani Česká republika.

Funkce umožňuje vývojářům za určitou měsíční částku na základě vyhledávání specifických klíčových slov zobrazovat na prvním místě jejich aplikace. Např. pokud uživatel zadá do vyhledávání slovo Photoshop, vyjede mu jako první aplikace PhotoLeaf Photo Editor. Takové aplikace budou označeny modrým štítkem se slovem „Reklama“, aby bylo jasné, že jde o placené položky.

   Aplikace umožňuje zobrazovat aplikace nejen podle klíčových slov, ale také podle modelu iPhonu či iPadu, polohy uživatele a dalších kritérií.

Podle některých analytiků má funkce, kterou před dvěma necelými dvěma lety přinesl iOS 11 a která je nyní dostupná v celkem v 59 zemích světa, potenciál stát se v nedaleké budoucnosti jedním ze „zlatých dolů“ cupertinského technologického obra a ročně mu vynášet až miliardu dolarů.

 

Zdroj: 9o5mac.com, jablickar.cz