Bethesda chce ve Falloutu 76 rozběhnout nový mód, který by měl motivovat hráče k boji mezi sebou

Studio Bethesda má starostí nad hlavu. Její titul Fallout 76 vydaný loni provází od počátku nepřízeň osudu a někdy i přešlapy samotného studia. Hra, která poměrně zásadně mění oblíbený svět a systém hry Fallout, odradila část fanoušků právě změnami. Ti kdo přesto titulu věřili a koupili jej v předprodeji nebo těsně po vydání se setkali s mnoha chybami a bugy. Také je popudilo, že hra byla necelý měsíc po vydání zlevněna na polovinu. A ve výčtu problémů bychom mohli pokračovat dále.

Bethesda se nyní pokouší získat sympatie hráčů přidáním nového režimu Survival beta, který zvyšuje interakci mezi hráči. Tedy přesněji řečeno interakci nepřátelskou. Každý, kdo nebude přítel bude nyní považován automaticky za nepřítel a bude jej možné bez jakýchkoliv sankcí zabít. Hráči tak budou muset být více ostražití a pravděpodobně budou muset změnit svoji taktiku pobytu ve hře.

Po smrti si hráči nově nebudou moci určit pozici, kde se znovu objeví a zvýší se také odměna ve formě peněz a zkušeností, takže hráči budou mít větší motivaci ke vzájemným střetům.

Hráčům, kterým by Survival mód nevyhovoval, bude i nadále dostupný režim Adventure. Přechod postav mezi jednotlivými režimy bude složitější a vypadá to, že pro hráče bude nejlepší mít jednu postavu v každém z nich.

Beta by se měla rozběhnout v březnu a Bethesda si od ní slibuje nárůst počtu hráčů, případně návrat těch, kteří od hry odešli.