Zdroj: flickr.com

Bethesda staví nový engine pro Elder Scrolls 6 a Starfield. Má umožnit stavbu větších světů, než které jsme dosud poznali

Na některé velké herní projekty si musí hráči počkat. Společnost Bethesda oznámila novinky Elder Scrolls 6 a Starfield na veletrhu E3 v roce 2018 a od té doby o nich nemáme příliš informací. Nové informace o projektech jsme se dozvěděli letos v květnu, avšak nikoho příliš nepotěšily. Bethesda uvedla, že na bližší podrobnosti o velmi očekávaných hrách si budeme muset počkat, a to pravděpodobně několik let.

Tato informace bohužel stále platí, avšak během nedávné konference jsme se přímo od Todda Howarda, výkonného ředitele Bethesda Game Studios, dozvěděli nové zprávy o tom, jak jejich vývoj pokračuje.

Asi nejzásadnější novinkou byla zpráva o tom, že hlavním důvodem dlouhého vývoje obou her, které by se měly odehrávat v otevřených světech, je práce na novém enginu. Podle Hoawarda by se po technologické stránce mělo jednat o mnohem větší skok, než byl mezi díly Morrowind a Oblivion. Velikost týmu, který systém vyvíjí, se zvětšila pětkrát.

Změnit by se měly téměř veškeré technologie, od vykreslování animací přes inteligenci obyvatel světů až po generování událostí. Naopak zůstanou zachovány oblíbené funkce, jako je podpora módů. Jedna z výhod nového enginu by měla být možnost vytvářet mnohem větší světy, než bylo doposud možné.

Hoaward uklidnil fanoušky, že Bethesda nemá s hrami žádné problémy. K poměrně brzkému avizování obou titulů došlo podle něj jednoduše proto, že Bethesda chtěla sdělit fanouškům, že není třeba se bát, že na jejich oblíbené značce se skutečně pracuje. Jen to vzhledem k míře technologických změn může trvat o něco déle, než jsou zvyklí.

Zdroj: engadget.com