Boss Key nebude dále pracovat na LawBreakers

Studio Boss Key, spoluzaložené proslulým designérem Cliffem Bleszinskim, nemá v plánu dále vylepšovat svou prvotinu, multiplayerovou sci-fi FPS LawBreakers. Hodlá ji ale nadále podporovat v jejím současném stavu.

Loňský titul se již od začátku neprodával tak dobře, jak studio očekávalo. Hra, v níž je možné díky změněné gravitaci např. létat, čelila velké konkurenci značek jako Overwatch, Destiny nebo Titanfall a nevytvořila si dostatečnou hráčskou základnu. To studio ostatně jinými slovy napsalo ve svém příspěvku – konkrétně podle něj o hru nebyl tak velký zájem, aby vygenerovala potřebné prostředky pro provoz v režimu, jaký tvůrci očekávali.

Pro studio není řešením ani přechod k formátu free-to-play, protože by to prý vyžadovalo přehodnocení plánů vydavatele a prostředky navíc. Nyní se prý bude věnovat jiným projektům s „novými svěžími kreativními lídry“, přičemž na jednom již začalo pracovat. Tvůrci však zatím nemohou prozradit bližší informace, jen ubezpečili, že při vývoji mají naprostou tvůrčí svobodu.

Studio bylo založeno v roce 2014 s pomocí investice společnosti Nexon, která vydala i  LawBreakers. Původně se hra jmenovala BlueStreak a měla být free-to-play titulem, nicméně během vývoje tvůrci změnili názor a nyní již LawBreakers vyvíjeli jako standardní titul.    Vydavatel se začátkem roku nechal slyšet, že příčiny neúspěchu vidí kromě jiného v obrovském vzestupu popularity hitu PUBG (a potažmo žánru battle royale), který za období březen roku 2017–leden 2018 dokázal přilákat přes 3 miliony hráčů.

 

Zdroj: gamesiundustry.biz

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.