Foto: Unsplash

Clubhouse začal spolupracovat s NFL, tento týden se ponese ve znamení amerického fotbalu

Populární sociální platforma Clubhouse začala spolupracovat s NFL (National Football League), což je nejvyšší profesionální liga amerického fotbalu ve Spojených státech. Pro Clubhouse jde konkrétně o vůbec první sportovní spolupráci, která bude v praxi znamenat spoustu zajímavého a exkluzivního obsahu.

Na této platformě bude ode dneška do konce týdne (tedy do 2. května) možné navštívit řadu nových místností s tématikou NFC, bude možné hodnotit hráče, zájemci se budou moci dozvědět o tom, jak probíhá rekrutování nových členů týmů, nebo si budou moci popovídat s celou řadou absolventů fotbalového týmu University of Alabama.

Podle vyjádření společnosti Clubhouse budou moci být zájemci (kteří pochopitelně musí patřit mezi členy Clubhouse) nejen pasivně přítomni, ale pokud budou vybráni některými sportovci či trenéry, bude jim také umožněno pokládat otázky či veřejně sdílet vlastní názory či postřehy.

Sociální síť Clubhouse byla založena před rokem a v rámci tohoto krátkého časového období zažila nebývalý boom. Za pouhý jeden rok má za sebou více než 10 milionů stažení a vyvolala konkurenční šílenství u většiny velkých sítí (jmenovat můžeme zejména Facebook, Twitter, LinkedIn, Discord, Spotify či Slack).

Nutno říci, že tato sociální platforma si svůj příchod uměla načasovat – březen 2020 se totiž nesl ve znamení pandemie Covid-19, přičemž lidé se v rámci protiepidemických opatření izolovali ve svých domovech, vlivem čehož prudce vzrostl zájem o nejrůznější online aplikace.

Podle agentury Bloomberg se hodnota Clubhouse v současné době pohybuje okolo 4 miliard dolarů, což je více než slušná částka. Tento úspěch je o to větší, že platforma je stále pouze pro pozvané a dosud není dostupná pro zařízení s Androidem.

Zdroj: theverge.com