Zdroj: blizzard.gamespress.com

Datadisk Shadowlands pro hru World of Warcraft neměl při svém příchodu výraznější problémy. Hráči jej přijímají kladně

Hra World of Warcraft je i více než šestnáct let po svém vydání velmi populární. Studio Blizzard v roce 2004 položilo základy tomu, co dnes nese označení hra jako služba. A svět Warcraftu nyní mohou poznat hráči znovu o něco detailněji, a to díky datadisku Shadowlands. Ten přichází po poněkud vlažně přijatém Battle for Azeroth a drobnější odbočce ve formě WoW Clasic, která ukazovala hru v její původní podobě v době vydání (jen s o něco lepší grafikou).

Nový datadisk přináší pohled do podsvětí světa Warcraftu a jeho uvedení v noci na dnešek přineslo drobné problémy a vypadávání některých serverů. S vydáním nového obsahu je totiž spjatá zvýšená hráčská aktivita a servery ji ne vždy zvládnou. Přesto se podle reakce hráčů jednalo o jeden z nejlepších a „nejhladších“ příchodu nového obsahu do světa WoW. Důvodem je i fakt, že se nový obsah dal stáhnout s předstihem a dnes v noci se pouze odemkl.

Množství předobjednávek i první reakce hráčů naznačují, že Shadowlands bude povedeným počinem, který by mohl nejpopulárnější MMORPG posunout zase o něco dále. Kromě obsahu a nových misí přichází také řada nových mechanik. Znatelně se rozšířily možnosti editace vzhledu postavy, změna levelování. Hra je podle svých autorů uzpůsobena tak, aby dokázala uspokojit zkušené hráče i naprosté nováčky.

Zdroj: pcgamer.com