Facebook Messenger zavádí do své aplikace reklamu

Facebook dnes oznámil, že zavádí ve své populární aplikaci na odesílání zpráv Messenger reklamu. Oznámení předcházelo testování v Austrálii a Thajsku a na základě pozitivní odezvy se rozšiřuje na celý svět.

První vlaštovkou k tomuto rozhodnutí bylo zavedení sponzorských zpráv v aplikaci v listopadu loňského roku u uživatelů, kteří s danou firmou dříve navázali komunikaci. Reklamy se nebudou zobrazovat v soukromých zprávách (jen v nejnovějších konverzacích) a budou zaměřeny na určité uživatele stejně jako reklamy na Instagramu nebo Facebooku. Krok zřejmě souvisí s tím, že podle představitele společnosti Davea Wernera začíná Facebook narážet na limit, kolik reklam může pouštět do newsfeedů, které uživatelé již dnes mohou na Facebooku odebírat.

Pro Facebook je možnost využívat home screen populární aplikace další příležitostí, jak marketingově „zpracovat“ obrovskou komunitu lidí, která ji používá. Podle odhadů se jedná až o 1,2 bilionů uživatelů. Facebook novinku spustí zřejmě ještě před začátkem roku 2018.

 

Zdroj: Techspot.com, Techradar.com