Fortnite na iOS vydělal za 200 dní 300 mil. dolarů

Herní fenomén posledních měsíců Fortnite vygeneroval na platformě iOS za 200 dní od launche 300 mil. dolarů. Koncem minulého týdne o tom informoval web Sensor Tower.

Na druhém místě skončil populární karetní strategický hit Clash Royale, který za stejnou dobu vydělal 228 mil. dolarů. Třetí místo obsadil zejména v Číně populární MOBA titul Honor of Kings, jenž si připsal 121 mil. dolarů.

Jak nová zpráva webu upozorňuje, Fortnite na iOS zaznamenal za 110 dní podstatný nárůst příjmů, protože za první tři měsíce vydělal „jen“ 90 mil. dolarů. V této souvislosti však podotýká, že hra byla 90 dní dostupná pouze ve formě bety pro pozvané, takže hlavní příliv hráčů nastal po jejím skončení.

65 % příjmů hry ve zmíněném období pocházelo od amerických hráčů. Globálně za ni hráči utratili průměrně 1,5 mil. dolarů za den, přičemž od launche 6. sezóny minulý týden to je 2,5 mil. dolarů. Od startu nejnovější sezóny hra celkově vydělala již 20 mil. dolarů.

I když výsledek 300 mil. dolarů dosažený za necelých 7 měsíců je bezpochyby impresivní, Fortnite v tomto ohledu nepřekonal populární AR hru Pokémon GO, vydanou před dvěma lety. Ta stejnou částku vygenerovala o 87 dní dříve.

Velmi dobře si vede i „androidí“ verze Fortnite – od launche bety 9. srpna podle zprávy vydělala přes 60 mil. dolarů.

 

 

Zdroj: gamesindustry.biz, sensortower.com