Google Home Max prý způsobuje některým uživatelům pád Wi-Fi

Někteří uživatelé chytrého reproduktoru Google Home Max si stěžují, že jim zařízení způsobuje velké problémy s udržením připojení k Wi-Fi síti. V jistých případech dochází i k jejímu spadnutí.

Z příspěvků vyplývá, že problémy se omezují jen na uživatele routeru Archer C7 od společnosti TP-Link. Společnost se již nechala slyšet, že za potížemi stojí pakety MDNS, které udržují spojení reproduktoru s routerem. Místo aby reproduktor routeru pakety odesílal v pravidelných 20sekundových intervalech, jak správně má, rozesílá je prý po tisících, čímž router neúměrně zatěžuje.

V současné době není jasné, proč se problém týká pouze uvedeného modelu a ne jiných. Není však vyloučeno, že i uživatelé dalších zařízení mají s připojením problémy, jen o nich do této doby nedali vědět. Dotčení uživatelé mohou problém nahlásit Googlu přes aplikaci Google Home za použití klíčových slov „GHT3 – není možné se připojit s Maxem k internetu“.

Podle webu androidpolice.com je již k dispozici betaverze patche, který má problém opravovat. Tým Google Home sdělil, že od uživatelů, kteří si aktualizaci stáhli, dosud neobdržel žádnou stížnost. Jak podotýká web digitaltrends.com, není vyloučeno, že podobné potíže mají také uživatelé jiných zařízení od Googlu, včetně oblíbeného multimediálního přehrávače Chromecast.

Ostatní chytré reproduktory – Google Home a Google Home Mini – podle všeho problémy tohoto typu nezaznamenaly. Nejvyšší model Google Home Max se v USA začal prodávat 11. prosince za 399 dolarů a momentálně není k dostání nikde jinde. Podle neoficiálních zpráv by se na další trhy mohl dostat ve druhém kvartálu letošního roku.

 

Zdroj: androidpolice.com, digitaltrends.com