Google se naučil vařit, spor o cheeseburger končí

Trochu banální, avšak pro mnoho fanoušků srdcový, spor má řešení, Google ustoupil a naučil se dělat správně cheeseburger. Tedy alespoň co se podoby emoji zmíněného pokrmu, který mohou uživatelé posílat jako součást zpráv, týká.

Google totiž velmi dlouhou dobu zobrazoval cheeseburger v pořadí (odshora) houska, salát, rajče maso, sýr, houska. Podle mnoha lidí je toto pořadí naprosto nesmyslné, protože roztékající se sýr by kapal z housky dolů, místo toho aby se roztekl a obalil maso. Podobu cheeseburgeru, se sýrem položený na plátku masa používá společnost Apple.

Spor o zdánlivou banalitu byl mnohými velmi prožívaný. Kantýna společnosti Google dokonce tento měsíc nabízela speciální Android burger, který měl plátek cheddaru vložený pod masem. Celou situací se zabýval dokonce i generální ředitel společnosti Google Sundar Pichai. Ten zjistil, že zobrazená emoji burgeru je opravdu nesmyslná a zasadil se o nápravu. A tak jednou ze změn, kterou přináší Andorid 8.1 je právě změna podoby některých emoji obrázků.

Podle mnoha gurmánů má teď Google dokonce lepší cheeseburger než Apple, protože Google verze má maso umístěné přímo na spodní housce, takže šťáva z něj se do housky může vpíjet. Apple má mezi masem a houskou list salátu, což také není správné řešení. Salát má být podle znalců hned pod vrchní houskou.

Svou podobu u Androidu 8.1 změnily i další emoji symboly. Sklenice s pivem je nově zobrazovaná jako plná, nikoliv jako poloprázdná, jak tomu bylo u předchozích verzí. U sýru došlo k opravě podoby děr, které vypadaly, dle názorů mnohých uživatelů jako natřené. Nové verze těchto ikon se zatím objevili pouze ve vývojářském náhledu, avšak je velmi pravděpodobné, že zůstanou i uživatelské verzi Androidu 8.1.

Zdroj: androidpolice.com theverge.com blog.emojipedia.org