Google se zapojil do kampaně Světového dne potravin

Google rozšiřuje své aktivity na poli celosvětové charity. Včera se zapojil do kampaně pořádané na Světový den potravin, která potrvá týden, a během toho chce vybírat finanční prostředky a zvedat povědomí o problému nedostatku potravin ve světě.

Konkrétně se do kampaně zapojil on-line obchod Google Play, který Světovému potravinovému programu (WFP) v USA věnuje 100 % svých příjmů z in-app prodejů aplikací v rámci kolekce nazvané Apps and Games Against Hunger. WFP je iniciativou OSN a zahrnuje mezinárodní komunitu, která má za cíl vymýtit ve světě hlad a zajistit do roku 2030 v nejpostiženějších oblastech planety potravinovou bezpečnost a lepší výživu. Podle údajů OSN dnes trpí celosvětově hladem kolem 815 milionů obyvatel. Je to o to více alarmující, že lidstvo v současnosti vyprodukuje dostatek jídla pro každého člověka na naší planetě.

Uživatelé chtějící podpořit dobrou věc mají možnost si vybrat z 12 různých populárních aplikací a her, jež jsou dostupné v Severní a Jižní Americe. V kolekci najdou tituly jako Sling Kong, Cooking Fever, Dragon City a další. V rámci ní funguje další charitativní projekt, aplikace WFP s názvem ShareTheMetal – Help children. Prostřednictvím smartphonu je možné naráz věnovat 50 centů na výživu hladovějících dětí. Před dvěma lety se k projektu během několika dní připojilo 81 tisíc nových uživatelů – tehdy byly příjemcem pomoci syrské děti, které našly s rodinami útočiště v utečeneckých táborech v Jordánsku.

Ve svém testovacím provozu byl program ShareTheMetal velmi účinný – díky němu se v červnu roku 2015 dodalo dětem v africkém Lesothu více než 1,7 milionů porcí jídla. Nejnovější update aplikace zavádí funkci Camera Giving, prostřednictvím níž lze vyfotografovat donátorovo jídlo, přidat k němu filtr #ShareTheMetal a fotografii sdílet  na internetu.

 

Zdroj: digitaltrends.com, un.org