Zdroj: YouTube.com

Hra Need for Speed: Underground se dočkala dalšího vylepšení designu, vypadá opravdu skvěle

Milovníci nejprodávanější závodní klasiky Need for Speed: Underground potěší současné vylepšení, které zahrnuje přidání ray tracingu (tedy metody sledování paprsků, která výrazně zlepšuje vzhled 3D grafiky). Výsledky jsou přitom naprosto ohromující.

Nejedná ale o první modifikaci této letité hry, která je na trhu již neuvěřitelných sedmnáct let. První velký zásah zaznamenala v roce 2017, kdy její vylepšení pod názvem Need For Speed: Underground Redux zveřejnil uživatel AMTxDRxRL. Do hry tehdy implementoval řadu vizuálních vylepšení (včetně textur a světelných efektů). Na těchto úpravách přitom pracoval přibližně šest měsíců.

Nyní se další fanoušek (vystupující pod jménem Stre1itzia) rozhodl převzít pomyslnou štafetu a dále zapracovat na vylepšení verze Redux, a to pomocí již zmiňované technologie sledování paprsků. Původní mód Redux přitom převedl do nové verze Reshade. Výsledky své práce sdílel ve videu (které je k vidění na konci tohoto článku).

Přestože je rozdíl znatelný a zážitek ze hry je díky tomu výrazně realističtější, vylepšení mělo pochopitelně neblahý vliv na požadavky herního zařízení na výkon. Hra je totiž nyní dokonce zhruba třikrát náročnější na výkon, než jak tomu bylo u původní verze Redux. Uživatelé, kteří si budou chtít zahrát upgradovanou verzi, proto nutně musí mít velice výkonný hardware. Zároveň ale existuje šance, že by mohlo dojít k další optimalizaci, která by požadavky na výkon mohla snížit na únosnou mez.

Každopádně nové vylepšení si zaslouží velkou pochvalu za brilantní práci, díky níž se stařičké Need for Speed: Underground podařilo alespoň částečně znovuoživit, a připravit tak jedinečnou podívanou pro jeho skalní fanoušky.

Zdroj: ladbible.com