Foto: Rockstar Games

Hráč GTA Online přišel se způsobem, jak zkrátit načítání hry až o 70 procent, Rockstar Games už jeho řešení implementovalo

Načítací časy GTA Online jsou mezi hráči nechvalně známé. Doby, kdy jste museli na načtení hry čekat v průměru šest minut, by však měly být po šesti letech od vydání GTA na Windows konečně pryč. Již začátkem března se objevily první zprávy o tom, že hráč vystupující pod přezdívkou tostercx (nebo také t0st) zjistil, proč se GTA Online loaduje tak dlouho, a dokonce přišel na způsob, jak dobu načítání zkrátit až o 70 procent.

Tostercx také podrobně popsal příčinu pomalého načítání. Zjistil, že zpomalení bylo způsobeno CPU. Při načítání totiž docházelo ke kontrole 10MB souboru, který obsahuje 63 tisíc jednotlivých položek. Tato kontrola pak pochopitelně prodlužovala samotný loading. Tostercx však navrhl změnu způsobu kontroly, což zároveň znamenalo velkou úsporu času. Uvedl také, že jde o opravu, která by jednomu vývojáři z Rockstar Games neměla zabrat více než jeden den.

Společnost Rockstar Games uvedený postup přezkoumala a uvedla, že hráč tostercx skutečně odhalil funkční postup, jímž lze načítací čas GTA Online výrazně zkrátit. Společnost také potvrdila, že změny již byly provedeny a hráči se jich dočkají v rámci následující aktualizace. Konkrétní datum však prozrazeno nebylo.

Víme také, že Rockstar Games uvedenému hráči za jeho řešení poděkovala. Každopádně ale doufáme, že tostercx byl i finančně odměněn. Po letech, kdy fanoušci GTA museli dlouhé minuty čekat na načtení své hry, jde totiž o skutečně spásné řešení.

Zdroj: engadget.com

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.