Foto: Unsplash

Hry na Netflixu jsou propadák, hraje je méně než jedno procento předplatitelů

O tom, že Netflix míří také na herní trh, jsme se dozvěděli v červenci minulého roku. Od té doby svým předplatitelům zpřístupnil řadu herních titulů, ohlas ale není takový, jaký by si tento streamovací gigant přál.

Podle analýzy, kterou pro CNBC provedla společnost Apptopia, si hry z Netflixu stáhlo celkem pouze 23,3 milionu uživatelů, přičemž denně si je stáhne v průměru asi 1,7 milionu uživatelů. To znamená, že méně než jedno procento z 221 milionů předplatitelů Netflixu využívá také přístup ke hrám, který je součástí předplatného.

Již v minulosti však společnost uvedla, že neočekává, že by její herní divize byla okamžitě zisková. „Budeme experimentovat a vyzkoušíme řadu věcí,“ řekl tehdy provozní ředitel Netflixu Greg Peters investorům během hovorů o výsledcích společnosti za čtvrté čtvrtletí loňského roku.

Zůstává však otázkou, jak dlouho je Netflix ochoten čekat, aby zjistil, zda pro něj tato nová cesta někam povede. A to zejména poté, co během posledního čtvrtletí ztratil téměř milion předplatitelů. Jiné podobně velkolepé projekty – jako je například interní doprovodný web pro fanoušky Tudum, který uživatelům nabízí informace o jejich nejoblíbenějších pořadech a filmech – zapříčinily neplánované škrty po několik měsíců.

Společnost sdělila jen velmi málo podrobností o tom, kolik utratila za rozšíření svého portfolia mimo televizní pořady a filmy, ale většina dosavadních náznaků ukazuje na významné investice. Začátkem tohoto roku společnost zaplatila 72 milionů dolarů za akvizici studia Next Games, které stojí za hrou Stranger Things: Puzzle Tales. A nedávno si zajistila exkluzivní práva na oblíbené nezávislé tituly jako Spiritfarer a Into The Breach.

Zdroj: engadget.com