Internetová televize Kuki přichází ve zcela nové verzi, dostupná bude na více zařízeních včetně Apple TV

Chytrá internetová televize Kuki, za kterou stojí české firmy SMART Comp. A Planet A, přichází ve zbrusu nové verzi – zákazníkům umožní sledování oblíbených pořadů, aniž by museli znát televizní program a přesný čas vysílání, a každému maximálně přizpůsobí nastavení i nabídku obsahu. Kromě toho bude dostupná na více zařízeních, např. Apple TV, chytrých televizorech od LG (se systémem webOS) nebo ve webových prohlížečích. Aplikace bude k dispozici tradičně v chytrých televizích s OS Android TV a TIZEN a brzy se nová Kuki stane také součástí set-top boxů.

Hlavní změnou je snadná orientace a vyhledávání v televizním obsahu. Už není třeba vědět, kdy a kde je konkrétní relace nebo film vysílán. Kuki se více zaměřila na tituly, jež uživatelé mohou sledovat okamžitě a přehledně jim je v nabídce předkládá. Novinkou je vyhledávání podle názvů pořadů, žánrů, uživatelského hodnocení, ale také podle jmen herců a tvůrců. Nová Kuki nabízí téměř 34 tisíc titulů všech žánrů, tedy okolo 26 tisíc hodin televizní zábavy. „Konkurenční služba Netflix má dnes v nabídce zhruba tři tisíce filmů a přes tisíc pět set seriálů. To je šestkrát méně pořadů ve srovnání s Kuki,“ uvedl vedoucí vývoje Kuki Marek Bukal.

Nové podobě televize předcházela betaverze, která byla představena na podzim loňského roku. Na cestě k finálnímu produktu měli důležitou úlohu sami stávající uživatelé. „Do testování betaverze jsme zapojili 300 zákazníků. Díky nim jsme získali důležitou zpětnou vazbu a máme tak jistotu, že nová služba bude uživatelům vyhovovat ve všech směrech,“ dodal Bukal.

Aplikace nové Kuki pro jednotlivé typy zařízení budou postupně uvolňovány počínaje 25. březnem 2019. Již dnes mají všichni zákazníci možnost novou verzi Kuki vyzkoušet v rámci betaverze v prohlížečích. Mezi prvními aplikacemi nové Kuki bude dostupná verze pro prohlížeče a Android TV. Následovat budou, v závislosti na délce schvalovacích procesů jednotlivých výrobců, i verze pro další zařízení. Kuki je přenositelná mezi mobilními telefony, tablety, počítači a televizemi a funguje také ve všech zemích EU.

Kromě technických inovací prošla Kuki celkovým rebrandingem. Má nové logo i webové stránky. Vizuálu vévodí fialová barva, tematicky byl inspirován kosmickým prostorem. Kuki v této souvislosti také mění způsob komunikace. Chce být aktivnější na sociálních sítích, zejména na Instagramu, a rovněž v nové blogové sekci na svém webu. V současné době Kuki českým zákazníkům běží na více než 100 tisících zařízení.