Foto: Wikimedia Commons

Inzerenti na X budou i nadále snižovat své výdaje

Podle nové zprávy společnosti Kantar se potíže s reklamou na X budou v příštím roce nadále zhoršovat. Tato firma zabývající se průzkumem trhu zjistila, že 26 % marketérů plánuje v příštím roce snížit své výdaje na X a že důvěra inzerentů v X je na historickém minimu.

Zpráva společnosti Kantar, která vychází z rozhovorů s 18 000 spotřebiteli a 1 000 marketéry z celého světa, zdůrazňuje, jak hluboko poklesl reklamní byznys X od doby, kdy společnost převzal Elon Musk. Za poslední rok a půl na platformě zastavila nebo výrazně snížila své výdaje řada významných inzerentů kvůli obavám z nenávistných projevů a dalšího toxického obsahu.

Musk si také znepřátelil významné inzerenty a prohlásil, že značky, které se obávají nenávistných projevů, by se měly „jít bodnout“. obvinil inzerenty také z vydírání a nedávno zažaloval průmyslovou skupinu a několik globálních společností za provádění „nezákonného bojkotu“ platformy. Za zmínku stojí zjištění společnosti Kantar, že pouze 4 % marketérů věří, že X je pro značky bezpečnou platformou.

Zdroj: engadget.com