Letošní ročník GDC překonal rekord v návštěvnosti

Pravidelná konference herních vývojářů GDC (Game Developers Conference) letos překonala návštěvnický rekord. Akce se v San Francisku zúčastnilo 28 tisíc profesionálů herní branže.

Organizátoři připomněli, že rekordu bylo dosaženo i navzdory renovačním pracím, které v současnosti v místě konání – Moscone Centru – probíhají. Pořadatelé se pochlubili i dalšími čísly – letošní ročník hostil 750 přednášek, panelů, seminářů a  diskuzí formátu kulatého stolu a výstavní hala přilákala více než 550 vystavovatelů.

Event podle generální ředitelky GDC Katie Sternové nejenže slouží jako místo setkávání herních vývojářů z celého světa a předávání si vzájemných zkušeností, je také platformou pro následnou analýzu úspěchů či neúspěchů vybraných her a pomáhá nasměrovat záři reflektorů na nejlepší hry roku. Kromě toho je event příležitostí, kde o sobě mohou dát vědět nadějní nezávislí vývojáři a kde herní průmysl může reagovat na nejnovější trendy či probírat společenské otázky s hrami souvisejícími.

Sternová také prohlásila, že GDC se bude snažit hry propagovat jako formu umění i jako produkt náročné práce herních tvůrců, a bude ukazovat to nejlepší, co branže v dané chvíli nabízí, včetně nových technologií. Podle ní bude konference i nadále sloužit coby odrazový můstek pro talentované vývojáře, kteří zatím zůstávají nepovšimnuti.

Příští ročník se společně s doprovodnou akcí s názvem Virtual Reality Developers Conference uskuteční opět v hale Moscone Center, a to mezi 18.–22. březnem.

 

Zdroj: gamesindustry.biz