LG sjednotí produkty používající AI pod novou značku

Společnost LG plánuje unifikovat všechny své produkty poháněné umělou inteligencí pod novou značku LG ThinQ. Budou v ní mimo jiné zařízení pro chytrou domácnost nebo televizory.

Ve své tiskové zprávě jihokorejský technologický gigant uvádí, že platforma je „dalším kanálem, prostřednictvím nějž bude spotřebitelům dodávat inovace, jež jim usnadní život a z nichž budou mít radost“. Ve zprávě se rovněž píše, že platforma bude v produktech pro celou domácnost využívat technologii hlubokého učení a pokročilou konektivitu.

Značka může zákazníkům produktů společnosti připadat povědomá a nebudou se mýlit se – LG ji totiž používá u řady produktů, např. u praček, a k jejich ovládání existuje mobilní aplikace s názvem SmartThinQ. Minulý rok na výstavě spotřební elektroniky CES společnost představila svou AI DeepThinQ, integrovanou do domácích spotřebičů. LG již pod značkou ThinQ chystá první produkty, jedním z nich je stolní klimatizační zařízení Dualcool ThinQ s chytrými senzory pro odstraňování prachu a čištění vzduchu.

Orientaci jihokorejského obra na zařízení do chytré domácnosti bylo možné dříve nebo později očekávat. Po představení zmíněné AI např. ohlásil plán integrovat do všech prémiových zařízení v tomto roce Wi-Fi. V červnu otevřela společnost v Soulu svou AI laboratoř a sjednotila veškerý výzkum v oblasti umělé inteligence pod jednu střechu.

Podle společnosti nebudou mít z platformy prospěch jen její produkty, ale i produkty jiných firem, protože platforma je otevřená. Díky tomu se budou moci dále vyvíjet a fungovat s novými, ještě inteligentnějšími technologiemi a zařízeními. Využít k tomu budou moci i zmíněnou mobilní aplikaci, jež zatím podporuje hlasové příkazy digitálních asistentů od Amazonu a Googlu, ale v budoucnu by se podpora mohla rozšířit i na jiné platformy s hlasovým ovládáním.

LG se chystá předvést široké spektrum svých produktů postavených na AI na dalším ročníku CES, který začíná 9. ledna.

 

Zdroj: digitaltrends.com