Foto: se svolením LinkedIn

LinkedIn nyní nabízí hry ve stylu Wordle, které můžete hrát každý den

LinkedIn, celosvětově rozšířená profesní síť, která je známá díky zajímavým pracovním příležitostem i nevyžádaným kariérním radám, se vrhá na hraní her. Platforma oficiálně představuje sadu logických her ve stylu Wordle.

Společnost začíná se třemi hrami: Pinpoint, kde musí hráč uhodnout téma, které spojuje řady slov dohromady; Queens, logická hra, která je něco jako kříženec Sudoku a Minesweeperu; a Crossclimb, triviální hra, která spočívá v hádání řady čtyřpísmenných slov a jejich umístění ve správném pořadí.

LinkedIn je popisuje jako „hry zaměřené na přemýšlení“, ačkoli jejich formát bude pravděpodobně povědomý fanouškům aplikace The New York Times Games. Každou hru lze hrát pouze jednou denně a hráči mohou své skóre sdílet s přáteli. Služba bude také sledovat kontinuitu hraní, aby hráče povzbudila ke každodennímu návratu. Hry vyvinul tým LinkedIn, který nedávno najal specializovaného editora přímo pro hry.

Od roku 2022, kdy deník The New York Times získal Wordle, jsou hry pro deník přínosem a ostatní magazíny se snaží tento úspěch napodobit vlastními slovními a logickými hrami.

„Tyto hry nejsou určeny k pouhému hraní,“ řekl šefredaktor a víceprezident společnosti LinkedIn Dan Roth serveru Engadget. „Nevstupujeme do herního světa proto, abychom se dostali do herního světa. Jde o hry, které vám mohou pomoci přemýšlet jinak a spojit se s vaší sítí [kontaktů].“

Zdroj: engadget.com