Microsoft představil ve spolupráci s Axe kosmetiku s tematikou Xbox

Hráči videoher tvoří svébytnou část společnosti, která by se dala označit svým způsobem za subkulturu. Herní značky již dávno pronikly do veřejného prostoru a můžeme tak běžně vídat čepice, trička nebo mikiny s motivem oblíbené hry. A do životní stylu hráčů se dostávají mimo samotné hraní i dalšími cestami.

Příkladem takového marketingového tahu je koncept kosmetiky Xbox, kterou vydala společnost Microsoft ve spolupráci se značkou Axe. Jedná se limitovanou edici skládající se ze sprchového gelu, antiperspiranatu a deodorantu.

V první fázi bude tato kosmetika dostupná pouze v Austrálii, kde si spolupracující společnosti zřejmě chtějí ověřit reakci trhu. Pokud produkt uspěje mohl by se objevit i na dalších trzích včetně Evropy. Konzole Xbox, na jejíž popularitu tento koncept sází.

„Vidíme, že fanoušci Xboxu dokáží dosáhnou neuvěřitelných věcí a rádi bychom s nimi jejich schopnosti, vášeň a odhodlání oslavili vytvořením něčeho opravdu speciálního,“ uvedl Tania Chee, vedoucí obchodní skupiny pro Xbox Australia / Nový Zéland.

A jak vlastně Xbox voní? Podle Microsoftu v jeho vůni převažují ovoce, bylinky a různé druhy dřeva. Popis vůně je tak poměrně obecný, a tak fanouškům nezbývá, než vůni přímo vyzkoušet a zjistit, zda by jim vyhovovala. Je možné, že se vzorky této kosmetiky objeví na nadcházejícím veletrhu E3.

Zdroj: gamespot.com