Zdroj: news.xbox.com

Microsoft řeší obrovský únik informací o Xboxu

Šéf Xboxu Phil Spencer poslal zaměstnancům Microsoftu e-mail o masivním úniku informací o Xboxu, ke kterému došlo včera. Spencer uvedl, že únik rozhodně nebyl záměrný. V rámci něj přitom došlo k odhalení velkého množství informací. Konkrétně o redesignu bezdiskového Series X, Xboxu chystaného na rok 2028, který by mohl nabídnout hybridní cloudové hry; mimo to o novém ovladači pro Xbox, o dosud neoznámených hrách od Bethesdy, a dokonce i informace o možné akvizici Nintenda.

Spencer nicméně naznačil, že plány Microsoftu se mohly změnit, jelikož některé uniklé dokumenty pocházejí z loňského roku, a jiné dokonce ještě z let předchozích. K realizaci uniklých plánů tedy vůbec nemusí dojít. „O reálné plány se podělíme, až budeme připraveni,“ zdůraznil Spencer na X. Podobné prohlášení zopakoval také svým zaměstnancům: „Je toho mnoho, na co se můžeme těšit, a až budeme připraveni, podělíme se s našimi hráči o skutečné plány.“

Zde je Spencerova zpráva v plném znění: „Dnes bylo neúmyslně zveřejněno několik dokumentů předložených v rámci soudního řízení týkajícího se naší navrhované akvizice společnosti Activision Blizzard. Je to pro nás zklamáním, i když mnohé z těchto dokumentů jsou již více než rok staré a naše plány se vyvíjely.

Uvědomuji si také, že všichni bereme důvěrnost našich plánů a informací našich partnerů velmi vážně. Tento únik zjevně tato očekávání nenaplňuje. Poučíme se z toho, co se stalo, a do budoucna to napravíme. Všichni do naší práce vkládáme neuvěřitelné množství vášně a energie a nechceme, aby o této práci věděla komunita dřív, než je nutné. Přesto je toho mnoho, na co se můžeme těšit, a až budeme připraveni, podělíme se s našimi hráči o skutečné plány.

Závěrem chci říct, že si vážím veškeré práce, kterou vkládáte do týmu Xbox, abyste naše hráče překvapili a potěšili. V následujících dnech a týdnech se soustřeďme na to, co můžeme ovlivnit: pokračování úspěchu hry Starfield, nadcházející uvedení skvělé hry Forza Motorsport a pokračování v budování her, služeb a zařízení, které si mohou užívat miliony hráčů.“

Zdroj: engadget.com