Někteří uživatelé iPhonu X si stěžují na pozdní rozsvícení displeje u příchozích hovorů

Někteří uživatelé si na oficiálních fórech Applu začali stěžovat na pozdní rozsvícení displeje u příchozích hovorů. Prodleva má trvat až 10 sekund, během níž není možné hovor přijmout, protože se nezobrazí virtuální tlačítko „Přijmout“.

Uživatelé tak mohou minout i důležité hovory, protože volající může zavěsit dříve, než se displej s nabídkou přijmutí či odmítnutí hovoru objeví. Problém se podle všeho týká jen velmi malého počtu uživatelů, navíc iPhone X je k dostání teprve od listopadu loňského roku. Podle deníku Financial Times citovaného webem digitaltrends.com se s touto nepříjemností potýkají asi stovky majitelů.

Apple o problému ví a nechal se slyšet, že zprávami o něm se momentálně intenzivně zabývá. Někteří uživatelé uvádějí, že problém dočasně zmizí po resetování telefonu, ale že se znovu objeví o něco později. Technologický obr vydal pro svůj nejnovější operační systém iOS 11 od září sérii updatů, nicméně žádný tento specifický problém nevyřešil. iOS 11 má vůbec více problémů než jeho předchůdci, a to i pokud jde o stabilitu a výkon. Proto Apple odkládá některé funkce z chystaného iOS 12 až na příští rok, aby je mohl lépe vyladit.

Není to poprvé, kdy se špičkový smartphone od Applu potýká s nepříjemnými potížemi. Někteří uživatelé si např. stěžovali na zelenou čáru na displeji, která se v něm měla objevit po určité době používání. Tento problém však podle Applu souvisí s některými vadnými kusy, nikoli se softwarem, a Apple předmětná zařízení vyměňuje. Jiní uživatelé v minulosti hlásili, že smartphone přestává fungovat za nízkých teplot, a dalším se z reproduktoru při vysoké hlasitosti ozýval praskající zvuk. Někteří si stěžovali i na nedokonalé zaostřování zadního fotoaparátu.

Pokud má kdokoli s iPhonem X problém a nemůže jej sám vyřešit, má podle Applu kontaktovat zákaznickou podporu na příslušném webu společnosti, případně navštívit kamenný obchod.

 

Zdroj: digitaltrends.com