Foto: Unsplash

Netflix v předplatném s reklamami plánuje zakázat offline režim

Podle kódu nalezeného v aplikaci pro iPhone Netflix plánuje zakázat některým uživatelům stahovat pořady a filmy do svých zařízení pro offline sledování. Tento krok naznačuje, že Netflix dělá vše pro to, aby se chystané předplatné služby s reklamami odlišilo od jeho současné nabídky. Streamovací gigant, který se po léta vyhýbal reklamě, plánuje zavést úroveň podporovanou reklamou začátkem příštího roku.

“Stahování je k dispozici u všech tarifů kromě Netflixu s reklamou,” uvádí text v aplikaci, který objevil vývojář Steve Moser a podělil se o něj s agenturou Bloomberg News. Kód také naznačuje, že uživatelé nebudou moci přeskakovat reklamy a že během reklamních přestávek nebude k dispozici ovládání přehrávání. Společnost Netflix se k těmto informacím odmítla vyjádřit. Vzhledem k tomu, že do spuštění služby zbývá několik měsíců, je pravděpodobné, že plány společnosti nejsou konečné a že se můžou ještě změnit.

Netflix v posledních letech ztrácí zákazníky a čelí konkurenci dalších streamovacích služeb. V minulém čtvrtletí Netflix ztratil 1,3 milionu zákazníků v USA a Kanadě, což je jeho největší region. Předplatné Netflixu s reklamami poskytne levnější alternativu zákazníkům, které odrazují rostoucí ceny služby. Prémiová úroveň služby, která nabízí rozlišení 4K a až čtyři streamy najednou, stojí v USA 20 dolarů měsíčně.

Zdroj: www.bloomberg.com