OnePlus představil novou reklamní kampaň s Robertem Downeym Jr. v hlavní roli

Společnost OnePlus odhalila svou novou dlouhodobou marketingovou kampaň určenou pro Čínu a Indii, v níž bude hrát hlavní roli známý americký herec Robert Downey Jr. Prvním propagovaným produktem kampaně bude předevčírem představená vlajková řada OnePlus 7.

Kampaň ve svém štítu ponese to, čím se smartphony společnosti ve světě proslavily, tedy „narušování“ výsadního postavení gigantů jako Samsung, Apple nebo Huawei nabízením „zabijáků“ jejich vlajkových lodí.

Downey je ve své herecké práci známým perfekcionalistou, který se snaží každé postavě propůjčit více poloh, a podle OnePlus reprezentuje nadšení pro špičkové technologie a designy budoucnosti, které skvěle souzní s tím, o co společnost usiluje sloganem „Never Settle“.

Herec o spolupráci se společností prohlásil, že „je skvělé vidět mladou značku narušovat technologický svět… Vyzvali mě, abych jim pomohl vytvořit autentickou kampaň založenou na principech kvality a vynikajícího zpracování a již se ukazuje, že po kreativní stránce je to skvělé spojení… Zkoušet smartphone OnePlus 7 Pro s jeho důrazem na detail a inovativním designem bylo vskutku úchvatné“.

 

Zdroj: exchange4media.com