OnePlus ve svém videu ukazuje, že jeho nový telefon je možné hodit do vody, jeho vodotěsnost ale negarantuje

Společnost OnePlus byla známá specifickým způsobem marketingu, v němž se vyhýbala klasickým kampaním a raději pracovala s komunitou svých fanoušků přímo. Během víkendu zveřejnila společnost OnePlus na svém profilu na svoji chystanou vlajkovou loď. Reklama byla pojata s humorem, avšak má to jeden poměrně podstatný háček.

Hlavním hrdinou reklamy je chystaný nový model OnePlus 7 Pro, který padá do kýblu plného vody. Celou scénu doprovází slogan: „Testy vodotěsnosti stojí peníze, my jsem se rozhodli, zkusit něco levnějšího.“ Test naznačuje, že budoucí uživatelé se mohou těšit na odolnost telefonu proti vodě. Nebude jej však zaručovat certifikát IP.

Asi největším problémem reklamy je, že během pádu do vody se v reklamě objeví drobným písmem zpráva, že nový telefon je vodotěsný za optimálních podmínek a jeho výrobce neposkytuje žádnou záruku na jeho odolnost vůči vodě. Na škody způsobené vodou se nevztahuje standardní záruka.

Video vyvolalo u fanoušků společnosti spíše kritiku než nadšení. Někteří poukazují na to, že společnost OnePlus vlastně slibuje něco, co sama negarantuje. Také se objevily stížnosti na to, že vzhledem k postupnému zdražování svých telefonů by společnost OnePlus mohla zajisti oficiální IP certifikaci.

Zdá se, že to co mělo být vtipným videem, jež mělo zaujmout se ve skutečnosti stalo hloupou marketingovou chybou. OnePlus je značka založená především na přízni fanoušků a jejich vzájemných doporučení, takovéto přešlapy by však mohly společnosti tuto mocnou „zbraň“ vzít.

Zdroj: theverge.com

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.