Podle průzkumu je u žen o 79 % vyšší pravděpodobnost, že v mobilních hrách uskuteční in-app nákup

Podle průzkumu společnosti Liftoff je u žen-hráček o 79 % vyšší pravděpodobnost než u hráčů, že si v mobilní hře koupí placený obsah. Konkrétně tak činí 16,7 % žen.

Hráčky jsou alespoň podle tohoto průzkumu lukrativnější cílovou skupinou než muži, šéf firmy Mark Ellis nicméně poznamenává, že kampaně zaměřené na ženy vyžadují jinou strategii. Hráčky jsou prý lukrativnější, pokud jde o poměr nákladů k akci, tj. že kromě downloadu aplikace uživatel udělá ještě něco navíc, typicky zakoupí in-app obsah.

Průzkum též zjistil, že ženy hrají nejvíce na mobilních zařízeních (48 %) a nejméně na konzolích (23 %). Zajímavým údajem je také to, že ženy tvoří 46 % všech hráčů, přičemž nejvíce je jich zastoupeno ve věkové skupině 21–35 let.

Vedle toho z průzkumu vyplývá, že vývojáře stojí více peněz přesvědčit ke koupení in-app obsahu hráče na iOS než „androidího“ – u prvně zmíněné skupiny je to 11,08 dolarů, u druhé 6,37 dolarů. Na druhou stranu hráči na iOS jsou pro studia hodnotnější – placený obsah her se rozhodne dříve či později koupit 21 % hráčů, v případě Androidu je to jen 10,8 %. Android sice vede se 70 procenty v počtu celkových downloadů aplikací, na celkových útratách se však loni podílely jen 34 procenty.

Společnost Liftoff analyzovala celkem 15 mil. instalací 350 herních aplikací, které proběhly mezi červnem loňského roku a květnem letošního.

 

Zdroj: venturebeat.com