Příští AR hra od Nianticu bude možná používat zvukové nápovědy

Společnost Niantic, stojící za populární hrou pro rozšířenou realitu Pokémon Go, ve svém dalším AR titulu možná použije zvukovou nápovědu. Sdělil to na akci TechCrunch Disrupt technický šéf studia Phil Keslin.

Keslin se vyjadřoval ke specifikům vývoje her pro rozšířenou realitu a jedna z potíží je podle něj to, že při lovení Pokémonů vypadají hráči se svými zvednutými telefony nepřirozeně. Je to prý také těžkopádné a nepraktické a jako řešení vidí použití audio nápovědy. Něco podobného zvažoval studio u předchůdce hitu Pokémon Go, titulu s názvem Ingress.

V této hře Niantic uvažoval o použití zvukové nápovědy např. při oznamování, jako lokaci může hráč navštívit. Přijít mělo i zazvonění telefonu s další nápovědou při dosažení určitého cíle. Jinou zvažovanou možností bylo využití senzorů na mobilním zařízení, např. akcelerometru, ke zjištění toho, co hráč právě dělá. Audio složku u her pro rozšířenou realitu považuje Niantic za „jednu z hnacích sil“ v jejich vývoji, protože AR prý není a nemá být jen o vizuální stránce.

Co se týče nového titulu, Keslin pouze potvrdil, že na něm studio pracuje. Mohla by vyjít již v příštím roce.

 

Zdroj: techcrunch.com