Respawn nebude spěchat s aktualizacemi a novým obsahem do hry Apex Legends

Když v únoru letošního roku titul Apex Legends doslova ze dne na den nastoupil na herní pole, sklízel nebývalé úspěchy. Během prvních několika týdnů okouzlil doslova desítky milionů hráčů. V posledních týdnech ale dochází k citelnému poklesu počtu hráčů, kterým nevyhovuje, že hra nemá takový dynamický růst jako největší konkurent Fortnite.

Nyní se k celé situaci vyjádřili samotní autoři hry, konkrétně tedy výkonný producent hry Drew McCoy na svém blogu. Ve svém příspěvku si chválí nástup hry, s tím, že úspěch v podobě padesáti milionů hráčů v průběhu prvního měsíce nikdo ze studia nečekal. Dodal že je spolu s celým studiem připraven hru dostatečně rozvíjet a dbát na její budoucnost, nehodlá však upřednostňovat rychlost před kvalitou.

Dobrou hru podle něj může zajistit pouze dobrý tým, který bude mít pro svou práci dostatek prostoru. Reaguje tak na nedávné kauzy týkající se studií BioWare a Epic Games, které podle vnitřních informací vytvářeli toxické prostředí ve vývojových týmech obrovským tlakem na čas a pracovními týdny jež měly často i více než sedmdesát hodin.

Studio Respawn vlastně fanouškům říká, že se hodlá o jejich oblíbenou hru dále starat, avšak nikoliv za cenu sebeobětování. Personální situace a pracovníky podmínky ve vývojářských studiích je v poslední době silným tématem autoři Apexu tímto vstupují do diskuze.

Zdroj: ea.com