Seznam.cz mění službu Sbazar, měla by být jednodušší a vstřícnější

Největší český server Seznam.cz mění design desktopové verze jedné ze svých neoblíbenějších služeb, prodejního serveru Sbazar.cz. Cílem této změny je vylepšit funkce, které lidem usnadní výběr a nákup zboží. Největší úpravy Seznam.cz podnikl v oblasti hledání procházení inzerátů a kontaktování prodejců.

Hlavní myšlenou změn je pomoc uživatelům, aby se rychleji dostali k relevantním výsledkům. „Navíc se uživatelům u nabídky rovnou zobrazí i podobné zboží, které by se mohlo hodit. Vylepšené jsou také informace o prodejci, díky kterým lze zjistit, jak dlouho má inzerent zřízený na Seznam.cz účet nebo kde se aktuálně nachází nabízená věc,“ upřesňuje Pavel Kolář, produktový manažer služby Sbazar.cz.

Zlepšení se také dočkala služba „Co je k mání okolo?“ Nyní bude možné nastavit rádius od 10 do 50 km kolem vybraného místa. Díky tomu se dostanou uživatelé k širší nabídce zboží. Zjednodušení se dočkal i filtr ceny, který půjde nově ovládat jedním klikem. Zvýšila se také možnost maximální kvality fotografií. Díky tomu je možné prohlížet si zboží detailněji.

„Výhledově chceme službu naučit pracovat s oblíbenými inzeráty a hlídacím psem. Zároveň pracujeme na hodnocení v rámci našeho tržiště. V plánu je přepis i dalších oborových služeb do této společné architektury,“ Naznačuje Pavel Kolář, že změny ve službě rozhodně nekončí.

Službu sbazar.cz navštívilo jen v březnu 1 957 650 uživatelů a průměrná denní nabídka čítala 1,5 milionů jednotek zboží.

Zdroj: blog.seznam.cz