Sony demonstrovala rychlé nahrávací časy u PS5, nahrání úrovně ve hře Spider-Man trvalo necelou sekundu
Sony během setkání s investory demonstrovala rychlé nahrávací časy u chystané konzole Playstation 5. V ukázkové hře Spider-Man trvalo načtení úrovně méně než sekundu, zatímco u PS4 to bylo zhruba 8 sekund.
Kromě toho si PS5 dokáže lépe poradit s dynamickými mapami, které načítají části hry, když se po nich hráč pohybuje. Díky tomu mají odpadnout pauzy vznikající při přesunu hráče z jedné části mapy do druhé.
Japonský technologický gigant také před nedávnem zveřejnil, že PS5 bude používat 8jádrový procesor od AMD vycházející z 3. generace řady Ryzen, grafický čip podporující technologii Raytracing, SSD, 3D Audio nebo že bude podporovat rozlišení 8K a (alespoň po určitou dobu) zpětnou kompatibilitu s PS4.
V tuto chvíli není jasné, kdy bude konzole představena, stoprocentně to však nebude letos. To totiž v dubnu potvrdila sama Sony slovy, že její launch neproběhne v následujících 12 měsících. Z toho vyplývá, že nejdříve se jí dočkáme v květnu příštího roku.
Sony také nedávno naznačila, že pro ni bude důležité cloudové hraní, kde prý chce maximalizovat příležitosti – plánuje podporu rozlišení Full HD a vyššího u her hraných přes streamovací službu Playstation Now a slibuje též zlepšení kvality obsahu.
Zdroj: theverge.com
ソニーが現在行っている経営方針説明会で披露した「PS4 Pro」と「PlayStation次世代機」の性能差を示したビデオ。https://t.co/PauuC6qxoV
— Takashi Mochizuki (@mochi_wsj) May 21, 2019