Sony ukázala klasiku Tetris v novém kabátě

Největší herní událost roku přehlídka E3 je doslova za rohem a velké společnosti pomalu ukazují, co si pro její návštěvníky přichystaly. Kromě nalákání přímo k výstavním stánkům také společnosti nechtějí, aby jejich hry zapadly v množství novinek, které se během veletrhu objeví a proto pro jejich představení využívají dobu těsně před zahájením.

Jedním z takových případů je i společnost Sony, která představila svou novou verzi opravdové klasiky, hru Tetris Effect. Asi nejzajímavější informace je, že se na vývoji hry podílel mimo jiné i Tecuja Mizuguči, autor her jako Rez nebo Lumines.

Hra nabídne exkluzivní grafické podání s nádherně vykresleným prostředím. To si užijí především hráči, kteří budou hru hrát pomocí PSVR, ale hru bude možné hrát i na klasické konzoly PS4 Pro. Hráči si užijí řadu módů, které budou trénovat jejich rychlost, výdrž nebo schopnost orientace v prostoru.

Podobně jako na perfektně propracované grafické prostředí klade hra důraz také na svoji hudební složku. Každý level hry bude mít svůj originální soundrtrack, který navíc dokáže reagovat na hráčovi úspěchy nebo nezdary.

Hra Tetris je původem z Ruska a v osmdesátých a devadesátých let představovala skutečný fenomén. I název novinky k tomu odkazuje. Tetris Effect je totiž diagnóza hráčů závislých na kostičkové hře, kteří si často na plochy promítali obrazy hry na volné plochy. Jak říká komentář v traileru, tímto jevem se zabývali mimo jiné i vědci z Harvardské univerzity.

Zdroj: arstechnica.com