Společnost Disney plánuje propojit Disney+ a zábavní parky, výsledkem by měla být personalizovaná nabídka
Společnost Disney možná již brzy začne využívat data získaná od sledujících Disney+ k přetváření zábavních parků a naopak. Generální ředitel společnosti Disney Bob Chapek řekl, že společnost pracuje na způsobu, jak přizpůsobit oba zážitky na základě uživatelských interakcí s fyzickou i digitální nabídkou.
„Pokud používáte Disney+, měli bychom vědět, co se stalo, co jste zažili, co se vám líbilo, když jste zábavní park navštívili naposledy,“ vysvětlil Chapek. „A když jste v parku, měli bychom vědět, jaké jsou vaše zvyky při sledování Disney+.“
Chapek uvádí jako příklad Disneyho atrakci Piráti z Karibiku a poznamenává, že společnost by případně mohla sledovat, zda jste na této atrakci byli v některém z jejích parků, a pak díky této informaci upravit obsah, který vidíte na Disney+. „Získali byste tak speciální program přizpůsobený Pirátům z Karibiku, který by byl jedinečný a ušitý na míru přesně vašim preferencím,“ uvedl Chapek.
Na otázku, kdy a zda by společnost Disney mohla začít tento program zavádět, Chapek odpověděl, že společnost je jednoznačně pro, konkrétní časový plán ale neuvedl. Není to poprvé, co Chapek naznačil propojení programu Disney+ a zážitků v Disneyho zábavních parcích. V září Chapek v rozhovoru pro Deadline uvedl, že společnost Disney chce spojit „obě části společnosti Walt Disney Company do jedné, v jeden zážitek“.
Tento krok má společnosti Disney pomoci vybudovat prostor „nové generace“ (což v podstatě odpovídá představě metaverza). Uvedeného cíle chce společnost dosáhnout také pomocí rozšířené reality, na níž již pracuje. V září například představila svůj první krátký film s rozšířenou realitou Remembering na Disney+ a také nové AR čočky, které mají návštěvníci parku k dispozici v aplikaci Disneyland. Společnost také již téměř rok experimentuje s vlastní řadou nefunkčních tokenů (NFT).
Zdroj: theverge.com