Společnost Facebook představila nové logo
Facebook je slovo, které je možné chápat hned na několika úrovních. Jedná se o doposud nejpoužívanější sociální síť světa, která celý fenomén v současném slova smyslu odstartovala. Jedná se však také o společnost, která má ve svém portfoliu hned několik dalších úspěšných sociálních sítí, angažuje se ve vývoji virtuální reality i dalšího hardwaru.
Nové logo společnosti Facebook je tvořeno názvem společnosti, který je však vyveden jiným fontem, než název sociální sítě. Font využívá tenčí písmo, které může působit trochu nevýrázně a podobá se strojovému fontu používanému na platebních kartách. Font ve formátu gif mění barvy od facebookové modré přes oranžovo růžovou instagramovou až po whatsappovou zelenou. Tím společnost Facebook odkazuje ke všem sítím, jež má v portfoliu.
Logo by se mělo začít v následujících týdnech objevovat v produktech a marketingových materiálech Facebooku a setkáme se ním také v některých mobilní aplikacích. Podle vyjádření vedení společnosti je hlavním cílem tohoto kroku informovat uživatele, že výše zmíněné sociální sítě (a nejen ty) jsou součástí jednoho jedné společnosti a mají sdílenou infrastrukturu.
Podle marketingového ředitele společnosti Facebook Antonia Luacia uvažoval dokonce Facebook o změně názvu společnosti, avšak v současné situaci k tomuto kroku společnost nepřistoupila, aby nedošlo k obvinění, že utíká před svými problémy.
Zdroj: fb.com