Společnost Neutrogena na CESu představí aplikaci umožňující tištění pleťových masek na míru

Na loňském ročníku veletrhu CES představila kosmetická společnost Neutrogena aplikaci skin360, která na základě informací fotografie pořízené pomocí iPhonu vyhodnocovala stav pokožky uživatelů a doporučovala jednotlivým zónám obličeje různý druh péče.

Vypadá to, že nápad byl zřejmě úspěšný a vývojáři společnosti Neutrogna se rozhodli jej ještě vylepšit, na letošním CESu totiž představí MaskID. Jak název napovídá bude se opět jednat o službu určenou telefonům od Applu. Ta dokáže pomocí kamery Truedepth, jež je součástí výbavy zařízení iPhone X, XS a XR navrhnout a následně vytisknout pleťovou masku přímo na míru obličeje. Navíc ve spojení s aplikací Skin360 dokáže na jednotlivé zóny obličeje aplikovat konkrétní péči, jež bude místu nejvíce vyhovovat.

Kůra pro jednotlivé části obličeje se bude skládat z těchto složek: stabilizovaný vitamín C, kyseliny hyaluronové, výtažku ze řimbaby obecné, Niacinu (vitamín B3) a N-acetylglukosaminu. Na každé tváři vypočítá aplikace šest zón a pro každou z nich vypočítá ideální péči (i s ohledem na možnou nesnášenlivost nebo alergie).

Podle odborníků společnosti Neutrogena je budoucnost kosmetického průmyslu v v individuálním přístupu k zákazníkům a personalizaci jednotlivých produktů a k tomu by mohla pomoci právě vyspělá technologie. Mobilní aplikace a služby prezentované na CESu pomáhají společnosti lépe pochopit potřeba svých zákazníků, vytvářet jim produkty přesně na míru a také získat data, která pomohou zdokonalovat jednotlivé služby.

Zdroj: theverge.com