Společnost OnePlus představila logo a název značky svých vlastních televizí
Technologický svět je v dnešní době natolik propojený, že i menší výrobci mohou, díky svým zkušenostem podnikat ve více oborech. Nejnovějším příkladem toho je společnost OnePlus, která před několika lety vznikla coby výrobce mobilních telefonů. Zdá se však, že tento specifický segment trhu je společnosti malý a ta se rozhodla stát se také výrobcem televizí.
Společnost OnePlus potvrdila svoji marketingovou strategii, kterou bychom ve zkratce mohli nazvat maximální otevřenost fanouškům. O názvu nové značky totiž nechala společnost rozhodnout svou fanouškovskou komunitu a vyhrálo, trochu nepřekvapivě, jednoduché označení OnePlus TV.
Spolu s novým názvem představila společnost OnePlus také logo své nové řady výrobků. To se drží přesné geometrie a designové čistoty. Svým pojetím připomíná technický výkres, čímž upozorňuje na to že i podobně jako telefony budou i televize vycházet především z technologické preciznosti. Tvůrci se podle svých slov nechali inspirovat klasickými geometrickými symboly, známé z uměleckých forem jakými jsou hindské a budhistické mandaly nebo chrámy starého Řecka.
OnePlus je ve svém televizním projektu skoupá na slovo. K jeho oficiálnímu oznámení došlo loni v září, avšak od té doby jsem se příliš novinek nedozvěděli. Neoficiální úniky informací naznačují, že by nové televize z dílny OnePlus mohly využívat LCD obrazovky v rozměrech 43 – 75 palců. Spekuluje se o tom, že by k jejich oficiálnímu představení mohlo dojít v září.
Zdroj: engadget.com