Společnost Spotify spustila Greenroom, službu, která otevřeně kopíruje Clubhouse
Společnost Spotify také – jako jedna z mnoha – zcela otevřeně okopírovala oblíbenou sociální síť Clubhouse a nyní představila její vlastní modifikaci. Novinka se jmenuje Spotify Greenroom a již nyní je k dispozici pro iOS i Android.
Sama společnost uvedla, že „tento krok tvůrcům poskytne další příležitost, jak se lépe spojit se svými fanoušky“. Podobně jako Clubhouse nová služba od Spotify každému uživateli umožňuje vytvořit veřejnou nebo soukromou místnost s ohledem na jeho zájmy. Do služby Greenroom se můžete přihlásit pomocí přihlašovacích údajů ke svému účtu na Spotify.
Kromě nových funkcí vás čeká také nové prostředí. Samozřejmostí je filtrování jednotlivých témat, která vás zajímají (vybírat můžete z hlavních kategorií: Zábava, Hudba, NBA, NFL, Další sporty, Hry, Novinky a znalosti, Životní styl, Zájmy a koníčky). Služba je také doplněna možností nahrávání, takže konverzace můžete doplnit i o živé videovstupy.
Nicméně i přestože služba v současné době již běží, Spotify upozornilo, že na ní stále pracuje. Společnost chce totiž reagovat na požadavky uživatelů, které se pochopitelně budou v průběhu používání objevovat. Stejně tak by měla růst i nabídka okruhu zájmů a témat, jichž se jednotlivé přenosy týkají. Prozatím se vám tak může snadno stát, že vstoupíte do místnosti, kde najednou mluví třeba pět lidí a vzájemně se překřikují. Právě tyto nedostatky by však Spotify mělo do budoucna vyřešit.
Kromě služby Greenroom Spotify nově představí také Creator Fund, který pomůže tvůrcům živých audio vysílání zpeněžit jejich práci. Zájemcům společnost vzkázala, že pokud se chtějí dozvědět víc, stačí se zaregistrovat a budou jim zaslány další informace. Creator Fund by se měl stát součástí Spotify koncem letošního léta.
Zdroj: pocketnow.com