Společnost Superoperátor nabídne českým zákazníkům aplikaci k ovládání automyček

Jsou segmenty trhu které, jsou natolik konzervativní, že by se mohlo říci, že je nelze měnit. Stačí však zajímavý nápad a všechno může být jinak. Své o tom ví finská společnost Superoperátor, jejíž zakladatelé se před několika lety rozhodli změnit zavedený systém myček aut a posunout jej do nového tisíciletí. A nyní se této novinky dočkáme i na českém trhu.

Základní myšlenkou služeb společnosti Superoperátor je nahradit veškerou obsluhu myčky včetně placení jednou mobilní aplikací. K tomu je nutné vybudovat systém, který umožní vzájemnou komunikaci jednotlivých mycích zařízení se systémem.

Systém funguje ve všech druzích myček, tedy jak v tunelových, portálových tak i ručních. Ke zvolené myčce uživatel přijede, vybere si mycí program. Systém myčky následně zkontroluje SPZ vozidla a pokud souhlasí v aplikaci se zpřístupní možnost zahájení mycího programu. Po jeho odstartování se zároveň ze zaregistrované platební karty odečtou peníze.

Nabídky mycích linek, s nimiž Superoperátor spolupracuje jsou k dispozici ve formě bodů v mapě přímo v aplikaci. V ní lze zjistit aktuální nabídku čistících programů (z nichž řada může být pro uživatele Superoperátora zvýhodněná) a také třeba aktuální dopravní situaci před myčkou, aby zákazník mohl případně zvolit jinou mycí linku v případě fronty.

Služba bude mít několik programů pro jednotlivce i celé společnosti od jednorázových mytí až po neomezený program.

V současnosti je do programu zapojených 103 myček, z nichž naprostou většinu tvoří ty, které jsou u sítí čerpacích stanic Benzina. Superoperátor vyjednává i s dalšími provozovateli a do budoucna by své služby měl rozšířit i na další mycí linky.

Kromě služeb zákazníkům z řad jednotlivců a firem nabízí Superoperátor i služby provozovatelům mycích linek. Společnosti Benzina pomohla vytvořit vlastní aplikaci na ovládání myček a slibuje, že bude mít k dispozici i statistická data, které by mohly pomoci služby myček lépe cílit a pomoci provozovatelům poznat své zákazníky.

Po úspěšných startech ve Skandinávii, Austrálii a USA by Superoperátor rád zavedl svůj nový koncept i ve střední Evropě a ČR je v první vlně zemí, které má ve svém plánu. V budoucnu pak společnost ohlásila i rozšiřování služeb (neuvedla však kterým směrem) i samotného portfolia mycích linek.

Zdroj: tisková konference