Společnost Vodafone mění svůj vizuál a představuje nové datové služby

Nadnárodní společnost Vodafone mění poprvé od roku 2009 firemní heslo a svoji vizuální identitu. Novým cílem Vodafonu je podpora nových technologií a jejich bližší představení veřejnosti. Proto nové heslo společnosti zní „Budoucnost je úžasná. Ready?“. Heslo společnosti vybízí k optimismu do budoucnosti, a to nejen v oblasti telekomunikace.

Podle videoklipů, které Vodafone zveřejnil, se hodlá zaměřit na rozvoj chytrých technologií. V jednom z klipů je záběr na pravděpodobně chytrý reproduktor s logem Vodafone, o pár vteřin dál potom na červené hodinky s ikonickou kapkou. Vodafone možná chystá pro své zákazníky nějaké překvapení v podobě nových produktů.

Co jeho zákazníky však zajímá nejvíc, jsou nové tarify. Ty Vodafone přichystal rovnou čtyři a primárně se týkají datových služeb. Vodafone je prvním operátorem na českém trhu, který nabídne zákazníkům neomezené datové balíčky. Ale má to jeden háček, data nebudou neomezená na všechno.

Ke stávajícímu tarifu si zákazník dokoupí balíček navíc, který pro něj bude znamenat možnost čerpání neomezených dat v určité oblasti. Dostupný je Chat Pass, díky kterému nebudou aplikace jako WhatsApp, Viber, Messenger, Telegram, Vodafone Message+  čerpat data ze standardního tarifu zákazníka. Social Pass umožňuje to samé se sociálními sítěmi, Music Pass s vybranými hudebními službami a Video Pass se streamovaným videem.

První dva balíčky jsou k dispozici nyní a zákazník si za ně připlatí 99 Kč. Balíčky Music Pass a Video Pass budou k dispozici 16.11. a jejich cenu se zákazníci dozví o den dříve.

Balíčky Pass jsou navázány na univerzální data, proto pokud dojde k vyčerpání a tedy zpomalení nebo zastavení dat, postihne to i tyto připlacené balíčky. Bohužel se tedy nejedná o plnohodnotná neomezená mobilní data, po kterých mnoho uživatelů volá. Na takovou nabídku si bude český zákazník muset ještě počkat.

Zdroj: Vodafone.cz