Zdroj: Unsplash.com

Spotify testuje levnější předplatné s přítomností reklam

Oblíbená služba Spotify testuje novou vrstvu. Doposud bylo možné poslouchat hudbu bezplatně avšak s omezeným výběrem a také přítomnými reklamami, nebo s předplatným Premium, které dávalo za šest Eur měsíčně přístup k jakémukoliv obsahu, umožňovala hudbu stahovat do telefonu pro offline poslech a blokovalo reklamy.

Nyní zkouší provozovatel Spotify zavést novou variantu Spotify Plus, ta by měla přinést nižší cenu a zároveň výhody předplatného. V tomto programu stále zůstávají reklamy, avšak uživatelé mají přístup k téměř veškerému obsahu, který si mohou sami poslouchat. Cena služba je podle těch kdo jej měli v nabídce 0,99 centů měsíčně.

Bezplatná úroveň Spotify existuje v současné podobě od roku 2018. Její limity jsou mimo jiné v tom, že nedovolí přehrát více než šest skladeb za hodinu a umožňuje přehrávat pouze vybrané skladby. Další možností je potom přehrávání denních seznamů, kterých je 15. Nová služba Spotify Plus by byla velmi dobrým řešení k odbourání těchto omezení.

Otázkou je jestli se novinka objeví na všech trzích nebo bude určena pro rozšíření uživatelské základny v zemích s horší ekonomikou, může být pro mnohé uživatele i šest dolarů měsíčně nepřekonatelnou hranicí.

Vedení Spotify vydalo toto vyjádření: „Neustále pracujeme na vylepšení prostředí Spotify a pravidelně provádíme testy, abychom informovali o našich rozhodnutích“ řekl mluvčí. „V současné době provádíme test předplatného s podporou reklam s omezeným počtem našich uživatelů.“ Důležitý je také fakt že Spotify mnohé funkce v minulosti testoval a doposud je neuvedl do praxe.

Zdroj: androidauthority.com