Starosta Kansas City chce zhodnocením produktů od Amazonu zviditelnit město jako kandidáta na druhé sídlo společnosti

Starosta města Kansas City v Missouri Sly James zvolil originální způsob, jak je dostat do hledáčku společnosti Amazon, která v současné době hledá vhodné místo na postavení svého druhého hlavního sídla. Starosta nakoupil tisíc produktů pro charitu v jejím on-line obchodu a bude na ně psát recenze.

Jak jsme před zhruba měsícem informovali, (nejen) internetový obr má v plánu postavit své druhé ústředí a hledá pro ně ideální lokalitu v USA i Kanadě. Dosavadní sídlo je mu již nějakou dobu malé a další sídlo by mělo časem narůst do rozměrů toho současného v Seattlu. Město nebo jiná municipalita by z přítomnosti nepochybně ekonomicky profitovala, čehož si jsou kandidáti dobře vědomi. Amazon slibuje zaměstnat postupně až 50 tisíc lidí a hodlá za výstavbu nového sídla utratit miliardy dolarů. Společnost také nedávno zveřejnila zprávu, jaký ekonomický prospěch získal Seattle z jejího dosavadního působení zde.

James při snaze udělat reklamu „svému“ městu přišel zatím s asi nejkreativnějším způsobem. Všech tisíc produktů si sám nakoupil a ke každému z nich píše recenzi, které zveřejňuje na internetových stránkách města, a také ke své „kampani“ připojil několik vysvětlovacích videí na Twitteru. Zboží zahrnuje např. zvonky hrající ve větru, klasické dětské knihy, ale i vzorek vápence, hudební alba, oblečení nebo notebook a jinou elektroniku.

S iniciativou přišel starosta včera a na stránce již zrecenzoval desítky produktů. Pokud to ale myslí s kandidaturou Kansas City vážně, měl by si pospíšit. Uzávěrka k odevzdání přihlášek kandidátů totiž končí již příští týden.

 

Zdroj: endgadget.com, venturebeat.com