Foto: se svolením Gucci

Takhle vypadá Gucci Town, trvalý virtuální prostor v Robloxu, kam můžete chodit nakupovat

Gucci se v Robloxu bude objevovat trochu déle. Proslulá módní značka již dříve spolupracovala s virtuálním světem na krátkodobějších zážitcích pro hráče, jako byla v minulém roce například surrealistická Gucci Garden. Nyní značka vydává trvalejší virtuální prostor nazvaný Gucci Town.

Prostor obsahuje centrální zahradu, která propojuje různé oblasti zážitků, včetně místa pro minihry, kavárnu a samozřejmě virtuální obchod, kde si hráči mohou zakoupit virtuální výbavu Gucci pro svého Roblox avatara.

Gucci uvádí, že zahradu Gucci Garden loni navštívilo více než 20 milionů hráčů, přestože byla k dispozici pouze dva týdny, a očekává, že se nový prostor Gucci Town bude časem neustále rozvíjet.

„Výchozím bodem při navrhování tohoto zážitku byla vždy komunita,“ řekl pro The Verge Nicolas Oudinot, výkonný viceprezident společnosti Gucci pro nové podnikání. „Věrni této myšlence si budoucí vývoj představujeme jako otevřený dialog mezi Gucci a pravidelnými návštěvníky [Gucci Town]. Na palubě [tohoto projektu] budou noví tvůrci obsahu a talenti z Roblox komunity, zatímco my budeme do ekosystému vnášet nové nápady a vizuální podněty, protože naše kreativní sdělení se neustále mění a vyvíjí spolu s kaleidoskopickou vizí kreativního ředitele Alessandra Micheleho.“

Ačkoli se toto partnerství může zdát zvláštní, je to pro Gucci přirozený vývoj. Módní značka se v poslední době hodně zapojovala do oblasti videoher. Ostatně do podobných spoluprací vstoupilo mnoho dalších velkých jmen v oblasti módy, například Balenciaga s Fortnite, Burberry s Honor of Kings a Longchamp s Pokémon Go.

Zdroj: theverge.com