Foto: Pixabay

Tesla uzavře svá diskuzní fóra a spustí vlastní sociální síť

Za úspěchem značky Tesla stojí (kromě vyspělých technologií) z velké části také perfektně zvládnutý marketing. Ten v nejbližší době získá nový nástroj – vlastní sociální platformu. Tou Tesla nahradí současná diskuzní fóra a umožní majitelům a fanouškům vozů Tesla „podnikat akce jménem společnosti Tesla a hnutí za čistou energii“.

Skrz novou platformu Engage Tesla bude komunikovat jak vedení automobilky, tak poskytne prostor běžným uživatelům. Půjde zřejmě o jakousi sociální síť, ve které budou moci kluby vlastníků vozů Tesla vytvářet své stránky. Uživatelé budou moci příspěvky komentovat, sdílet a lajkovat. Příspěvky by se přitom měly držet omezeného schématu témat.

Spolu s otevřením nové služby Tesla vypne dosavadní komunikační platformu, tedy fóra na svých stránkách. Na internetu je velké množství místností a skupin na různých serverech týkajících se elektromobility a vozů Tesla. Ty pochopitelně zůstanou nedotčeny. Fóra na stránkách Tesly by od 15. března měla být konzervována a budou dostupná v režimu pouze pro čtení.

Společnost Tesla si je vědomá síly komunity svých fanoušků. Nová platforma by měla poskytnout nástroje jak značce Tesla, tak samotným skupinám v rámci komunity. Mnoho ze skupin přitom není pasivní, ale aktivně podporují projekty s cílem zlepšit životní prostředí.

Mezi uživateli fóra nevzbudil krok Tesly přílišné nadšení a prosí, aby jim jejich oblíbená platforma zůstala zachována. Mnoho uživatelů se obává, že přijde o svá oblíbená vlákna, jiní se obávají toho, že nová platforma jim nebude nabízet stejné možnosti. Opravdu se zdá, že podle popisu bude mít nový kanál Tesly blíže k sociální síti, která je trochu jiným typem služby než fórum.

Zdroj: theverge.com