Zdroj: playstation.com

The Last Of Us Part 2 získá obtížnost Grounded, režim Permadeath a další bonusový obsah

Pro fanoušky The Last Of Us Part 2, kteří už tuto postapokalyptickou hru znají nazpaměť a rádi by zkusili něco nového, vývojáři ze studia Naughty Dog připravili celou řadu novinek. Mezi nejzásadnější patří dva nové režimy – Grounded a Permadeath. Aktualizace dorazí 13. srpna 2020.

Grounded mohou hráči znát již z prvního dílu The Last of Us z roku 2013. Jde v podstatě o ultra těžkou obtížnost, která se postará o to, aby byli nepřátelé silnější (způsobují až trojnásobně větší zranění), munice a suroviny byly o poznání nedostupnější a režim Listen Mode je téměř neviditelný, kvůli čemuž nemůžete rychle zjistit vzdálenost od nepřátel či to, jak jste na tom se zdravím. Jde tedy skutečně o obtížnost jen pro výjimečně šikovné hráče nebo masochisty.

Pokud navíc ke Grounded přidáte i režim Permadeath, při hře se pořádně zapotíte. Permadeath totiž znamená, že vaše první smrt ve hře bude zároveň i tou poslední. Pokud vás nepřítel zabije, musíte začínat hru od začátku.

K těmto dvěma režimům Naughty Dog přidalo ještě řadu dalších bonusových funkcí, které však již nejsou tak lákavé a často jde spíše o netradiční zpestření herního prostředí. Mezi jinými můžete upravit vizuální stránku hry pomocí řady filtrů, změnit audio stopu díky zvukovým modifikátorům (např. upravit výšku hlasů, jimiž postavy mluví), zpomalit či zrychlit čas ve hře, nastavit možnost vidět nepřátele i skrze překážky, zvolit nekonečné množství nábojů či surovin apod.

Již v září loňského roku však studio Naughty Dog potvrdilo, že The Last Of Us Part II nebude obsahovat multiplayer jako jeho předchůdce.

Zdroj: ladbible.com